Friday, June 3, 2011

Daybub Is Cute ?


hey hey !
malam nie aku just nak story about something .
seperti mana tajuk post nie kan .
Daybub Is Cute ?
huh ?
betul ker nie ?
pada pendapat korang gadis gadis yang debab kat luar sana cute ker ?
urm .
aku as a lelaki plus remaja abad ke-21 nie menganggap fenomena debab nie perkara yang biasa sebab debab disini bukan lar bermaksud obesiti a.k.a kegemukan tahap melampaui batas batas kemanusiaan tapi sekadar bentuk badan seseorang yang agak gempal atau berisi .
pada aku gadis gadis yang debab nie memang cute larh senang citer .
daripada kurus kering sampai orang lain cakap "aeh . itu lidi ker yang berjalan" .
so aku rasa debab is cute dude !
sebab ada lar satu awek nieh yang sememang nya debab tapi takder lar nampak sangat ke"debaban''nya .
tapi aku selalu lar usik dia .
dia nieh beria sangat nak diet lar apa lar .
tapi aku still cakap ''hey ! debab is cute'' .
so aku tak rasa gadis yang debab nie huduh plus tak chantek sebab diorang ada kelebihan diorang sendiri kan .
so pesanan aku kepada dude dude kat luar sana tuh tak payah pandang awek debab nie sebelah mata oke .
sebab kalau korang buat macam tuh diorang pon akan pandang korang sebelah mata balik sebab "Daybub Is Cute" .
hakhak !

No comments:

Post a Comment