Sunday, May 8, 2011

Mid Year Exam Is Hunting Me !


dah bersawang dah blog nie aek .
dah lama tak update .
sorry lar gang .
bukannya apa just takda masa + takda story nak cer dekat korang .
kebetulan aku tengah bosan tahap gaban nie so aku update lar blog nie .
aku nak kasi tahu something nie .
hari selasa nie bersamaan 10/05/2011 .
bermula lah peperangan otak untuk aku menghadapi mid year exam .
gila lar doe .
aku sekarang nie pon belum study lagi lar padahal selasa nie dah exam .
boleh aku layan online aek .
terbaik lar kau meow !
aku bukan taknak study .
just malas jer nak buka buku .
esok nak exam baru lar terkial kial study macam shiot .
patut ker aku act macam nie sedangkan tahun nie aku SPM lar !
as a student memang lar tak patut nyos .
tapi kemalasan tahap dewa nie telah melingkari jasad aku .
so takleh buat apa lar kan .
aku lebih prefer untuk study dekat skool sebab dekat skool boleh lar aku tanya cikgu kalau tak paham .
nie kalau aku study alone mengantok ada lar !
urmph .
pesanan aku dekat korang yang akan menghadapi peperangan otak nanti hope korang study rajin rajin oke .
jangan jadi macam aku !
oke lar .
hope result untuk mid year exam nie gempak + terbaik sebab mak bapak kena datang lar ambil report card !
huahua !
oke dudes and babes .
adiosa !!

No comments:

Post a Comment