Wednesday, March 16, 2011

Kami Sekawan Burung

just nak share about something...
aku tak der idea nak update blog nie...
tak der cerita yang best lar...
so hope enjoy ok ushar ushar gambar nie...


pic nie member aku snap masa kitorang baru turun dari bas...
baru sampai ke destinasi...
dekat kafe mana entah aku pon tak tahu...
(yea , mahzan , aku)


nie lagi best...
aku tak pose baik baik lar...
member aku tiba tiba snap...
huhu...
sampah kat tepi tu...
ish2...
sedey aku tengok...:'(
mahzan tu macam terkenangkan peristiwa lalu jer...
yea pon aku tak tahu lar tengah tengok apa...
haha...
(yea , mahzan , aku)



gambar nie paling aku suka sebab aku rasa gambar nie lar yang paling cool...
haha...
cool ker?
tapi memang terbaik lar...
boleh snap pic at tepi kedai aek...
sengal betul lar kitorang nie...
hahaha..:D
(yea , aku ,amir , mahzan)


gambar nie aku paling tak boleh blah...
sebab per?
sebab yea lar...
dia pose dah macam apa dah...
memang menyirap mata memandang...
macam ultraman pon ada...
mahzan tu...
apa lar yang dia pandang...
aku rasa dia pandang cicak kat syiling kot...
aku tengah pandang awek ok...
haha...:D
(yea , aku , mahzan)



huhu...
gambar nie pon aku rasa cool...
pergh mahzan!!
dengan kasut paul smith...
memang bergaya...
im lovin it!!
(aku , yea , amir , mahzan)

sekian...
terima kasih...

No comments:

Post a Comment