Friday, February 18, 2011

Fipper Is Slipper

just nak story about obsesi selipar FIPPER...
aku mula kenal dengan selipar nie sejak member aku pakai...
dia lar yang kenal kan aku dengan selipar nie...
selipar nie sebenarnya tak der lar special mana pon...
just aku suka dia punya colour yang berwarna warni...
huhu...
selipar ini terdiri daripada getah dan seutas tali...
sekali pandang selipar nie nampak macam selipar jamban a.k.a selipar jepun...
tapi sebenarnya...
selipar nie merupakan trend di kalangan pemuda dan pemudi sekarang...
apa yang buatkan aku suka pakai selipar nie ialah sebab keselesaan tahap maksima...
getah yang digunakan sangat comfortable...
so aku boleh berjalan dengan baik sekali tanpa segan silu...
warna yang digunakan pula sangat menambat hati aku selaku remaja zaman sekarang yang semestinya menginginkan fesyen tahap gaban...
antara colour yang terdapat dekat selipar ini ialah pink , biru , hitam , putih , dan sebagainya...
so aku rasa...
memang sangat menarik larh...


just simple:)


just a pair of slipper:)


im lovin it:)

amacam dude?
baek kan?
ini adalah selipar aku...
just hari tu aku nak beli warna pink...
jap lagi mak aku cakap...
"biasa nya pink nie perempuan yang pakai"...
so as a anak misali...
aku just ikut jer pendapat dia...
aku pon pilih lar warna nie...
huhu...
urmph...
ok lar...
lastly dari aku...
chill...:D

8 comments: